icuenca.blogg.se

Följ med mig på min resa i Cuenca, Spanien som au pair.

Nu är mamman i huset också magsjuk

Kategori: Allmänt

Hej hopp!
 
Nu har jag varit och hämtat Jimena och Hector, fast Javi var också där, så vi åkte bil hem. Hector hade varit i slagsmål med ett annat barn så nu ser han ut som en katt med morrhår då rivsåren i hans ansikte är formade så, haha...
 
Och ja, som rubriken lyder så är mamman nu officiellt också magsjuk!!!!
 
Jag skypar med Sandra nu, det är mycket trevligt! Saknar Sverige lite... alla personer och maten, bara att känna sig hemma. Men å andra sidan är livet här rätt harmoniskt, man får ju mycket egentid och det är ju viktigt att lära känna sig själv. Man blir dock lite galen av att tänka för mycket. ''Overthinking leads to negative thoughts''
 
I morgon ska jag iväg och simma, det har jag sett mycket fram emot. Det är avslappnande och känns nyttigt på  samma gång. Termalia heter stället dit jag går och tränar, det är väldigt fräscht!
 
Nu ska jag googla ''vad kan man göra när man har tråkigt''
 
Hejsvejs!
 
Utsikten från mitt rum!
 
 
 
 

Kommentarer

  • Pappa säger:

    Bra blogg, Asta! Kul sätt att följa dina dagar o jag gillar fotona. Vet du om vi kan lägga foton här, eller kanske bättre att maila... Kram pappa

    Svar: Tack! jag tror ni får mejla, gör gärna det!! vill gärna se vad ni gör om dagarna ibland också =) kram
    Astrid

    2012-10-19 | 22:12:37

Kommentera inlägget här: