icuenca.blogg.se

Följ med mig på min resa i Cuenca, Spanien som au pair.

Köttbullar

Kategori: Allmänt

Hej på er!
 
Är väääääldigt hungrig nu, lunch om ca en timme. Jag stod för den idag, köttbullar i vitlökskryddad tomatsås med spenat och pasta. Till mig tonfisksås :)
 
Var och köpte mig en bussbiljett imorse. Måste ju komma till flygplatsen på något sätt. På måndag kl 08.00 startar min resa hem. Har även köpt snacks att ha på vägen, samt sparat lite pengar som ska räcka till lunch och tunnelbanebiljett. 
 
Igår när jag var och gymmade kände jag mig stolt. Tills jag stod i duschen. Då kände jag mig helt plötsligt väldigt illamående. Så där mitt i den offentliga duschen kräktes jag inte bara en utan två gånger. Stackars kvinnan i duschen snett mittemot. Och stackars mig... Efteråt mådde jag lite pyton men idag mår jag bra! Jag tror att det är bristen av näringsrik mat som fick min kropp att protestera! Jag äter ju mest vitt bröd och potatis om dagarna här... Längtar mer än någonsin efter svensk husmanskost! 
 
Ikväll blir det väl antagligen en promenad med Hector när de andra är och simmar. 
 
 
Jag igår
 

Kommentarer

  • mamma säger:

    Oj oj oj, men ganska praktiskt att du var i duschen...det kunde varit värre, eller hur :-)

    2013-01-11 | 08:06:25
  • Pappa säger:

    Konstig grej, hoppas du är bättre nu

    2013-01-11 | 17:45:03
  • Anonym säger:

    Hahahahhahahahhah uuuuushhh!!!

    2013-01-14 | 06:24:34

Kommentera inlägget här: