icuenca.blogg.se

Följ med mig på min resa i Cuenca, Spanien som au pair.

Mitt sista inlägg här

Kategori: Allmänt

God kväll!
 
Sista kvällen, sista inlägget i denna blogg!
 
Namnet passar ju inte så bra för när jag är hemma i Sverige igen... Men det har varit väldigt kul att blogga, speciellt när jag får kommentarer :)
 
Idag var jag med Helen och Caitlin, vi promenerade en hel del! Det var iskallt, men skönt! Gick till jesus-statyn, vidare genom gamla delen av Cuenca och till sist till centrum där vi skulle gå och äta tortilla de patata på Fidels men de hade stängt. Då och där sa vi hej då. Kommer sakna er! Men vi ses förhoppningsvis igen! :)
 
Fick en bild på mig och barnen från nyår inramad av familjen, jättefin! Ska ha den i mitt rum! 
 
God natt och sov gott, upp tidigt imorgon och iväg hem igen!
 
<3
 
 
En av de allra första dagarna här på mitt äventyr! Jag, Inés, Jimena och Hector

Kommentarer

  • Gabiybiyi säger:

    Är du hemma nu? :))))

    Svar: Jaa!! kom hit! har bakat bullar :):)
    Astrid

    2013-01-15 | 07:30:25

Kommentera inlägget här: