icuenca.blogg.se

Följ med mig på min resa i Cuenca, Spanien som au pair.

Lunes

Kategori: Allmänt

Måndag morgon! 
 
Gårdagen spenderades helt med familjen. Kyrkan först, det var mysigt. Sedan vart det lunch med alla grannarna på en resturang där barnen kunde leka medan de vuxna åt. 
 
En ny aupair var också där, hon hette Kate och känner Caitlin sedan tidigare. Det var kul att prata med henne, och roligt att vi bor grannar, då är det ju lätt att gå ut och leka med alla barnen tillsammans om man skulle vilja det.
 
Efter maten fortsatte vårat äventyr med ett besök på ett lekställe för barnen. Jag lekte mest med Hector, vi åkte rutchkana. 
 
Ska antagligen gå till El Mirador snart och kolla omkring...
 
Just nu laddar jag ner mysiga julfilmer att fylla mina kvällar med :D
 
Det var väl allt för denna gången. Ha en fin dag allesammans!
 
 
Hector
 
 

Kommentarer

  • Sandra säger:

    Halloj Astrid!
    Snart kommer du hem och det ska bli kul att se dig igen :-* nu kommenterar jag här så du blir glad :)

    Svar: Hej Sandra!!! Jaa, om ca 3 veckor och 6 dagar! wohoooooooo :D:D
    Astrid

    2012-12-17 | 12:13:10
  • mamma säger:

    Jag tror du kommer att sakna de här barnen, faktiskt.

    Svar: jorå =)
    Astrid

    2012-12-18 | 07:54:36
  • Pappa säger:

    En kompis till, kul. Skottland är fint...

    Svar: Jaa, jag skulle gärna åka dit en vacker dag
    Astrid

    2012-12-19 | 19:38:07

Kommentera inlägget här: