icuenca.blogg.se

Följ med mig på min resa i Cuenca, Spanien som au pair.

Jimenas födelsedag!

Kategori: Allmänt

Idag skiner solen i Cuenca. 
 
Sitter här och gör ett födelsedagskort åt Jimena, hennes lilla paket hon ska få av mig såg ganska tråkigt ut så nu ska jag liva till det lite med färger! 
 
I eftermiddag står barnkalas på schemat! Vi ska vara i någon rolig lokal för barn så det blir nog kul :) 
 
Kom hem från min spanskalektion för inte så länge sedan. Idag gick vi igenom klockan och olika fraser som har med tid att göra, det kändes vettigt. På hemvägen gick jag och Caitlin förbi favoritbageriet och jag köpte en himmelsk muffin med Milkachoklad! 
 
Idag ska jag göra lunchen, hemgjorda köttbullar med pasta! Det ska bli roligt, älskar ju att laga mat! 
 
Ikväll är det tre veckor sedan pappa lämnade mig på Skavsta. Tiden har gått VÄLDIGT fort, vilket jag ser som positivt, det betyder ju att jag har rätt roligt ändå :) 
 
Hoppas vädret är bra i Sverige och att alla mår bra. Kramar från mig. 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: