icuenca.blogg.se

Följ med mig på min resa i Cuenca, Spanien som au pair.

En rundtur där jag bor

Kategori: Allmänt

God morgon!!
 
Idag är jag pigg! Ska iväg och träna, step-up, men har ca en timma kvar innan jag ska gå så då tänkte jag ''varför inte blogga?''
 
Jag har tagit lite bilder för att visa mina kära läsare lite av hur jag bor!!
 
 
Här har vi ju då först min lilla hall, till vänster om hallen ligger mitt sovrum och till höger toaletten som ni ser här på de andra två bilderna. Duschen har jag aldrig använt, jag har alltid dushat på gymmet... men den ser väldigt fräsch ut, så jag får väl inviga den snart! 
 
 
Poolen, där jag doppade mig en gång under den första veckan här när det var otroligt varmt ute. Den är till för alla som bor här i samma radhuslänga. Sedan har vi köket och vardagsrummet! 
 
Jag bor på nedervåningen medan familjen bor på övervåningen. Det är skönt att få sitt egna space, jag har ju egen toa och kan alltid stänga om mig när jag vill. 
 
Det är ju jätteroligt att blogga! Senare idag ska jag ut och fota bilder till nya inlägg, så välkomna tillbaka hela tiden, jag uppdaterar varje dag!

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Du skriver bra, Asta/pappa

    2012-10-23 | 20:44:48

Kommentera inlägget här: