icuenca.blogg.se

Följ med mig på min resa i Cuenca, Spanien som au pair.

Var hos mormodern idag

Kategori: Allmänt

God kväll!
 
Ska snart gå och lägga mig, skypade just med familjen. 
 
Idag blev Inés plötsligt ''sjuk'', så hon kunde inte gå på gympan, vilket innebar att hon följde med mamma Ana när hon skulle till mormodern och sy adventskalendern. Jag och Hector hängde också med! Vi tittade på tv, lekte med leksaker, rockade rockring och Ana fick sy klart adventskalendern. 
 
Kul med lite utflykter i vardagen. 
 
Idag och igår har det varit svinkallt här i Cuenca! Det har väl varit runt noll grader, men med väldigt mycket blåst!
 
Imorgon är det skola, och så ska jag laga tortilla patata åt familjen till lunch. 
 
 
Kakorna jag äter här! Kostar bara 0,95 euro för 500 gram, som hittat! Heheheeheheh...

Kommentarer

  • mamma säger:

    Vi ska till din mormoder i helgen. På adventsfika. Det är runt nollgradigt här också och har snöat ganska mycket. Blåst har det också gjort!
    Dags å börje jobbe...

    2012-11-29 | 08:12:00
  • Pappa säger:

    Halvkilo godis... Hmm :)

    Svar: hehehe :)
    Astrid

    2012-11-29 | 17:37:59

Kommentera inlägget här: