icuenca.blogg.se

Följ med mig på min resa i Cuenca, Spanien som au pair.

Snart match!

Kategori: Allmänt

God afton.
 
Slappar nu igen. Har varit en dag med en massa äventyr. Började med frukostbuffé imorse där jag åt på tok för mycket!!! Åt bland annat fyra bakverk, och de var inte små heller... Mådde illa halva dagen efter det, men det är ju så svårt att sluta när något är gott...
 
Vi promenerade till det kungliga slottet och gick en rundtur där, det var trevligt. 
 
Gick till centrum där vi tog tunnelbanan till ett ultrastort köpcentrum ute i förorten där vi visste att det fanns ett Primark!! Köpte dock ingenting där utan åt lite tapas istället. 
 
Åkte tillbaka till centrum där jag köpte en tröja från Zara. Kulkul!
 
Nu blir det alltså snart middag följt av fotbollsmatch, Madrid vs Bilbao!
 
Imorgon är det dags att säga hej då igen, men om bara 5 veckor kommer hela familjen hit igen, så jag klarar mig :) ser mycket fram emot det dock!
 
Peace 

Kommentarer

  • Pappa säger:

    :)

    2012-11-20 | 20:14:19

Kommentera inlägget här: