icuenca.blogg.se

Följ med mig på min resa i Cuenca, Spanien som au pair.

Lista på saker

Kategori: Allmänt

Senaste
Låt du hörde: Javi spelar Sagan om ringen-soundtrack just nu medan han lagar mat
Film du såg: Fanny & Alexander
Mat du åt: Toast med smör och ost hemma hos Helen
Kram: Kramade Inés imorse när vi lämnade henne i skolan
Puss: Hector
Känslan: Hoppfull
Bråk: Igår mellan Jimena och Inés, de bråkade om vem som skulle öppna dörren med mina nycklar
Resa: Hit till Cuenca
Glädje: När jag hörde att Javi spelade Sagan om ringen-soundtracket
Längtan: Alicante, med allt vad det innebär!!!!!!!
Dröm: Drömde inatt att jag åt en chokladbit fast jag lovat mig själv att inte göra det... hehe
Personen du träffade: Helen, vi gick till El Mirador istället för på pilates, hehe...
Person du pratade i telefon med: Kan ha varit Elena, min spanska kompis. Pratar sällan i telefon här, det är ju så dyrt...
Personen du fick sms av: Mamma eller pappa tror jag
Gången du var utomhus: För cirkus en timme sedan
Gången hela din familj åt middag tillsammans: 30 september

Antingen-eller-frågor:
Storstad eller landet: Storstad, fast landet också
Hamburgare eller pizza: PIZZA
Kött eller fisk: FISK
Hund eller katt: hund tror jag
Aftonbladet eller Expressen: -
McDonalds eller MAX: Gillar pommes fritsen på Max
Vin eller Öl: inget
Charter- eller skidsemester: Charter, fast båda
Sverige eller Utlandet: Sverige är bäst, men att resa är också kul
Sport eller nyheter: Nyheterna
Hockey eller fotboll: inget
Ljushåriga eller mörkhåriga killar: mellan
Sommar eller vinter: Sommar, fast älskar julen

Fem saker du alltid har i ditt kylskåp?
-mjölk
-ost
-smör
-grönsaker
-juice??????

Fyra saker du inte kan vara utan?
-familjen
-mat!!!!!!!!!!!
-frisk luft
-nycklar till huset????

3 saker du inte kan äta?
-bläckfisk
-kött
-kaviar på tub

Två saker som gör dig glad
-familjen
-vänner

En sak du gör oftast flera gånger i veckan
-äter kakor hehehehhe...

 

 
Jag och Helen

Kommentarer

  • mamma säger:

    Love

    2012-11-08 | 08:14:25
  • Anonym säger:

    Skypa mig/pappa

    2012-11-08 | 15:48:38

Kommentera inlägget här: