icuenca.blogg.se

Följ med mig på min resa i Cuenca, Spanien som au pair.

Hoppas på en träff med Helen och Caitlin ikväll

Kategori: Allmänt

Tjenare!
 
Onsdag här i Cuenca, och i resten av världen... Har varit och gymmat en hel timme idag med Helen, det känns så himla bra efteråt!!! Körde crosstrainern, cyklade, olika styrkeövningar osv. Och känner fortfarande av träningsvärken i magen från i måndags!
 
Älskar att jag verkligen längtar efter varje träningstillfälle nu för tiden. Ett nyttigt intresse! 
 
Resten av dagen ser ut som så:
 
13.00 Äta lunch
14.00 Hämta Jimena och Inés i skolan
14.30 De ska äta lunch
15.00 - 17.00 Leka/rita/pyssla/vila med Inés medan Jimena gör läxor
17.00 Lämna Jimena och Inés på gympan, gå till biblioteket och låna engelskaböcker till barna
18.00 - 19.30 Barnvakt åt Hector
20.00 Middag
21/22 - Träffa Helen och Caitlin och äta våffla med jordgubbssylt?!?!?!
 
Japp... Trevlig dag!
 
 
På Pradomuséet i Madrid 

Kommentarer

  • mamma säger:

    Den här veckan är det min fikavecka på jobbet. Jag har bakat en vallmokaka till idag. Hoppas den är god för jag klantade mig lite...

    Svar: Åh det låter gott iaf!! Den är säkert god mammi :) kramar
    Astrid

    2012-11-22 | 08:33:09
  • Pappa säger:

    Va duktig du e med träningen, vi kör armbrytning i jul :)

    Svar: Låter bra! ;)
    Astrid

    2012-11-23 | 09:04:50

Kommentera inlägget här: