icuenca.blogg.se

Följ med mig på min resa i Cuenca, Spanien som au pair.

Har blivit med bibliotekskort

Kategori: Allmänt

Igår mötte jag alltså Helen och Caitlin, vi åt våffla och drack en ''drink'' (apelsinjuice).
 
Har just kommit hem från skolan och biblioteket. Fixade mig ett bibliotekskort, och nu har jag lånat tre nya engelskaböcker som jag ska läsa för barnen :) 
 
Idag ska jag laga lunchen åt familjen, ska göra pasta med tomat, broccoli och tonfisksås, yummie!!!
 
Ska faktiskt laga maten imorgon också, lax med klyftpotatis och aioli, muuuuumms!!
 
I helgen har jag, Helen och Caitlin planerat in en filmkväll, det blir nog trevligt!
 
Hoppas att ni alla mår bra, kramar!
 
(Mamma, din vallmokaka blev säkert jättegod!)
 
 
Frappuccino på Starbucks med pappa i Madrid!

Kommentarer

  • mamma säger:

    Visst är det kul att du har hittat trevliga vänner att umgås med. Hoppas ni håller kontakten efter att du rest hem också. Ni kan hälsa på hos varandra...

    Svar: Jaa :)
    Astrid

    2012-11-23 | 08:18:26
  • Pappa säger:

    Bra att du "lär upp" dem i köket...

    Svar: Ja :P
    Astrid

    2012-11-23 | 09:07:40

Kommentera inlägget här: