icuenca.blogg.se

Följ med mig på min resa i Cuenca, Spanien som au pair.

El Mirador...

Kategori: Allmänt

...är namnet på köpcentret här i Cuenca. Jag och Helen gick dit en sväng tidigare idag, jag kom därifrån med påfyllning till min godisgömma, kakor och choklad!
 
Just nu sitter jag här i min säng och väntar på att familjen ska komma hem... Jimena och Inés har varit på kalas och nu är Javi och Hector och hämtar dom. Ana är på pilates. 
 
Denna fredag var Javi och barnen lediga, vi åkte och hälsade på Ana på jobbet imorse, sedan fikade vi tillsammans. Förutom det har det inte hänt så mycket idag. Ska kanske, förhoppningsvis till Helen på filmkväll senare!
 
Om en vecka är det dags för Alicante! Jag längtar mycket! 
 
Igår år jag godaste saken! En belgisk våffla med jordgubbssylt! Den måste jag äta igen... Heheheheh...
 
Igår fick jag en matta till mitt rum, för det är verkligen kallt inomhus här i Spanien, så nu känns rummet inte bara lite varmere men också mysigare. Jag hängde även upp en teckning på väggen. Hemtrevligt. 
 
Trevlig fredagskväll från mig. 
 
 
En bild jag tycker om. 
 
 

Kommentarer

  • mamma säger:

    Fin bild. Ta det lugnt med godiset!

    2012-11-03 | 12:16:33

Kommentera inlägget här: