icuenca.blogg.se

Följ med mig på min resa i Cuenca, Spanien som au pair.

Är hungrig

Kategori: Allmänt

Sitter här i mitt rum, på min säng och är hungrig. 
 
Idag har varit en vanlig dag här i Cuenca. Uppstigning vid 7.45, lämnade barnen en timma senare och sedan gick jag och Helen på pilates. Det var kul! Gillar pilates, eftersom att själva träningen inte känns så jobbig, men träningsvärken ändå kommer dagen efter!
 
Imorgon är också en vanlig dag, har skola först, sedan ska jag till gymmet! Längtar till gymmet! 
 
Och på fredag åker vi mot Madrid! Ska bli jättekul att träffa pappa igen, och komma till en ny, spännande stad! 
 
Nu äter vi nog snart... 
 
Kramar från mig!
 
 
Vackra Alicante
 
 

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Ses snart, ska bli kul! Pappa

    2012-11-14 | 20:03:32

Kommentera inlägget här: