icuenca.blogg.se

Följ med mig på min resa i Cuenca, Spanien som au pair.

Sköna morgon

Kategori: Allmänt

Hej på er!
 
Jag har haft en lugn och skön morgon här i huset. Ätit frukost framför tvn och sådana saker som man bara kan göra när man är själv här i huset. Lyssnar på Enya som jag upptäckte dagen då vi klädde granen. Lugn och otroligt vacker musik, lyssna vetja. 
 
Ska inte gå hemifrån förrän efter tre så har mycket tid att döda. Ska äta lunch snart tror jag. 
Vädret är soligt och härligt idag! Det ska bli så kul att komma tillbaka till Alicante idag! Älskade den staden. Och att åka på semester är ju aldig fel :)
 
Nu är det dock spotify-krig mellan mig och Eddie/mamma?? Jag kommer inte ge upp ska ni veta! Mohaha...
 
Kramar 

Kommentarer

  • Pappa säger:

    Kör hårt :)

    2012-12-08 | 19:28:12
  • mamma säger:

    Eh, det är MIN Spotify, bråkar ni så byter jag lösenord-mohaha.

    Idag är det konsert med Sjung Nu. Jag har riktigt ont i ryggen, får se hur det går. Vackert väder, minus 13.

    Svar: Noooooo hehe, vi skojbråkar mest (tror jag) :) hoppas att konserten gick bra mammi!
    Astrid

    2012-12-09 | 10:38:03

Kommentera inlägget här: