icuenca.blogg.se

Följ med mig på min resa i Cuenca, Spanien som au pair.

Julpyssel nr 2

Kategori: Allmänt

Hello!
 
Nu är jag ensam i huset, familjen åkte nyss iväg och jag ska sova helt själv. Lite läskigt är det men det ska också bli skönt att vara helt själv för första gången på länge. 
 
Igår var det dags för julgranen att komma upp, samt familjens ''belen'' = Jesus, Maria osv.
 
Mycket trevligt var det med lugn musik i bakgrunden. 
 
Vi försökte oss ju också på att baka pepparkakor men då de inte hade någon sirap i affären testade vi att göra utan. Vilket vi inte skulle gjort! Sockersmeten blev stenhård helt enkelt. Så de kanske får köpa färdig deg på IKEA som mamma föreslog!
 
 
Och imorgon drar jag till Alicante! Hörs efter det! Kram

Kommentarer

  • Pappa säger:

    Ok, ha de bra i Alicante!

    2012-12-07 | 21:43:45
  • mamma säger:

    Krubban var söt men granen -OMG-!

    Svar: hahaha jag vet, bläääääääää
    Astrid

    2012-12-09 | 10:35:03

Kommentera inlägget här: