icuenca.blogg.se

Följ med mig på min resa i Cuenca, Spanien som au pair.

1:a december

Kategori: Allmänt

Mysigt med december!
 
Älskar denna månad. Allt på grund av julen. Har öppnat första luckan i min adventskalender idag, det var en mistel, gott!
 
Igår kväll var jag på konsert, en välgörenhetskonsert. Det var min spanska kompis Elenas vänner som spelade, samt tre andra band. Det var otrooooligt kallt i lokalen, men det var trevligt! Kvällen avslutades med McDonalds utomhus i kylan, det var otroligt gott då vi alla var så hungriga!
 
Om en vecka åker jag till Alicante igen! Ska bli superkul! Just nu visar vädret att det ska bli ca 13-15 grader då jag är där, härligt!
 
Är hungrig, undrar vad det blir för lunch. Ana är på Termalia och tränar, Hector är sjuk och de andra kollar på tv just nu tror jag. Jag gör inte så mycket. Vet faktiskt inte alls vad jag ska hitta på idag. Hoppas att familjen har några planer så att jag kan följa med på dom, det är ju lite långtråkigt att bara sitta inne. 
 
Ja det var väl det det. 
 
Önskar att jag kunde vara med på mormors adventsfika imorgon, men får ta igen det när jag kommer hem!
 
 
Familjen

Kommentarer

  • Pappa säger:

    Skönt att ta det lugnt ibland.

    Svar: Jo =)
    Astrid

    2012-12-02 | 12:30:01

Kommentera inlägget här: